kokenvriend    Internet Wereld West-Friesland   knsb-logo_20101027_1236851803  Kok nettencleaning     Gruba logo 500x100

Banner-1 Banner-2 Banner-3 Banner-4 Banner-5 Banner-6 Banner-7

Beste leden,

Nu het toch nog winter dreigt te worden is het bestuur enorm geholpen door 2 lokale ondernemers waarvoor we hen beiden hartelijk danken.

Vanwege pech met de wateraanvoerbuis uit het kanaal kregen we 2 weken geleden geheel belangeloos hulp van David en Wim Vriend die de aanvoerbuis hebben vrij gemaakt. Ook heeft David de pomp voorzien van een andere ophanging waarna we weer water konden oppompen.
Helaas bleek dit van korte duur, er blijkt toch weer een blokkade in de aanvoerbuis te zitten. Dit probleem zullen we later moeten oplossen.

Gisteren en vandaag zijn we door Robin en Gerrit Zwart en een medewerker enorm geholpen. Een pomp achter de trekker en een extra pomp bij het kanaal zorgden samen voor een aanvoer van ongeveer 200 kuub per uur waarmee de ijsbaan binnen 2 dagen op niveau is gebracht.
Wat dat betreft zijn we er klaar voor.

Als er ijs komt doet het bestuur er alles aan om, binnen de corona regels van de KNSB en de regels van de overheid en de gemeente, het publiek toegang te geven tot de ijsbaan. Of en hoeveel mensen we op de baan mogen ontvangen hangt af van de ijsvloer en de uitvoerbaarheid van het ons opgelegde beleid.

Hopelijk zien we u binnenkort op de ijsbaan,

Het bestuur.

cde9c473 988e 48b8 bcce 3ba940235a64e40ab22f c108 4e4b 8532 ee1b1d8a62c4

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Plaats reactie

Hieronder kan je een reactie op een bericht achterlaten. Om problemen te voorkomen gelden voor het gebruik van dit reactieformulier enige richtlijnen:

1) Hou het netjes; schelden, schuttingwoorden, beledigingen, etc. worden niet getolereerd zulke berichten schrijven heeft ook geen zin;
2) alle berichten worden eerst gecontroleerd voordat ze in het gastenboek komen
3) zie hierboven: je bericht verschijnt niet onmiddelijk in het gastenboek. Heb geduld...
4) anonieme bijdragen mogen, maar doe eens stoer en zet je naam eronder!
5) alle berichten (en waar ze vandaan komen), worden vastgelegd in log bestanden. Bij misdragingen wordt aan de hand van deze bestanden uitgezocht wie/wat heeft geschreven.

Beveiligingscode
Vernieuwen

Laatste fotoalbum

IJsvereniging Twitter

Volg ons op twitter

Laatste reacties

• IJsbaan geopend!

Marjolein Boon 02.03.2018 07:49
    Fantastisch nieuws
    Hoera!,Jullie hebben er hard aan gewerkt, vingers gekruist en geduimd.

• IJsvereniging Venhuizen klaar voor nieuwe seizoen

Idso 18.12.2014 11:20
    Hopelijk goed schaatsweer
    Leuk dat jullie weer zo enthousiast bezig zijn. We hopen dat het een mooi schaatsseizoen zal worden.

• Werk aan de ijsbaan

Idso 15.09.2013 15:44
    Nieuw schaats seizoen
    Ik kan niet wachten tot het nieuwe schaats seizoen weer begint. Veel succes met het prepareren van ...