kokenvriend    Internet Wereld West-Friesland   knsb-logo_20101027_1236851803  Kok nettencleaning     Gruba logo 500x100

Banner-1 Banner-2 Banner-3 Banner-4 Banner-5 Banner-6 Banner-7

Beste Lezer,

Misschien heeft u onze advertentie in de dorpsbladen gemist en wilt u ook dit seizoen weer lid worden? Vul dan de gevraagde gegevens op het formulier volledig in, kies onderaan het formulier voor een van de betaalmogelijkheden en bezorg het formulier op een van de adressen die op het formulier vermeld staan.

Dit formulier is niet meer van toepassing

Betaalt u via de bank?
Vergeet dan vooral niet het betalingskenmerk te vermelden: uw postcode en huisnummer; bijvoorbeeld: 1606 AA 1A. Na betaling worden de kaarten bezorgd.

Contant betalen?
U kunt ook op 28 en 29 november uw tijdig bestelde kaarten in het clubgebouw aan de Kerkweg ophalen en contant betalen. Op deze dagen kunt u zich ook inschrijven en de kaarten ophalen en betalen, het is handig als u een vooraf ingevuld formulier meeneemt.

De prijzen zijn nog steeds als vanouds:
- Gezinslidmaatschap of persoonlijk lidmaatschap: € 10,00.
- Kinderen* € 1,50 (* op 1 december nog geen 18 jaar)
NB: wegens verplichtingen inzake ledenopgave aan de KNSB kunnen niet volledig ingevulde formulieren niet in behandeling worden genomen.

Let op: na zaterdag 29 november 2014 worden de lidmaatschapsprijzen verdubbeld: € 20,00 en € 3,00.

Permanent lid worden of jaarlijks opnieuw lid worden?

Omdat onze vereniging lid van de KNSB is, en al onze leden daardoor ook automatisch lid van de KNSB zijn, bent u eigenlijk permanent lid tot wederopzegging. Zo zijn de regels van de KNSB nu eenmaal.
Tot nu toe was dit in Venhuizen nooit onze werkwijze; bij ons werd u elk jaar "opnieuw lid".
Regelmatig kregen en krijgen wij de vraag of dit niet anders kan; een permanent lidmaatschap dus.
Onze ijsvereniging gaat dit (permanente) lidmaatschap van af seizoen 2014-2015 invoeren, maar dit doen we niet zonder uw toestemming.
U heeft hierin dus de keuze: met ingang van seizoen 2014-2015 kunt u aangeven dat u lid wilt worden en dat ook wilt blijven. Dus een lidmaatschap tot wederopzegging.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Heel eenvoudig: vul het formulier volledig in (ook adres, telefoonnummer en e-mail adres!) en kruis de vakjes onder "P" aan.
Kies onderaan het formulier uw betaalmethode en lever het formulier in bij één van de inleveradressen.

Kinderen
- Kinderen die voor 1 december nog geen 18 jaar zijn worden lid voor de geldende prijs voor een kind.
- Kinderen die voor 1 december 18 jaar of ouder zijn moeten een persoonlijk lidmaatschap aanvragen.
Kinderen ouder dan 18 jaar moeten zich dus als (permanent) lid voor een persoonlijk lidmaatschap zelf aanmelden via een eigen, volledig ingevuld formulier en gebruiken hiervoor hun eigen e-mail adres.

Wat komt er bij het permanent lidmaatschap kijken?
- Als gevolg van het permanente lidmaatschap zal de IJsvereniging Venhuizen elk najaar een e‑mail aan de leden sturen waarin u wordt gevraagd het lidmaatschapsgeld te voldoen voor de bij ons bekende gezinsleden (volwassenen en kinderen tot 18 jaar.)
Na betaling ontvangt u de lidmaatschapskaarten.
- Het spreekt vanzelf dat u wijzigingen in adres, gezinssamenstelling, contact gegevens etc. tijdig aan ons doorgeeft.
- Als u uw lidmaatschap wilt opzeggen geeft u dit ook tijdig door; bij voorkeur als reactie op ons lidmaatschaps-e-mail bericht in het najaar.

Met vriendelijke groet,
Ledenadministratie IJsvereniging Venhuizen e.o.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Plaats reactie

Hieronder kan je een reactie op een bericht achterlaten. Om problemen te voorkomen gelden voor het gebruik van dit reactieformulier enige richtlijnen:

1) Hou het netjes; schelden, schuttingwoorden, beledigingen, etc. worden niet getolereerd zulke berichten schrijven heeft ook geen zin;
2) alle berichten worden eerst gecontroleerd voordat ze in het gastenboek komen
3) zie hierboven: je bericht verschijnt niet onmiddelijk in het gastenboek. Heb geduld...
4) anonieme bijdragen mogen, maar doe eens stoer en zet je naam eronder!
5) alle berichten (en waar ze vandaan komen), worden vastgelegd in log bestanden. Bij misdragingen wordt aan de hand van deze bestanden uitgezocht wie/wat heeft geschreven.

Beveiligingscode
Vernieuwen

Laatste fotoalbum

IJsvereniging Twitter

Volg ons op twitter

Laatste reacties

• IJsbaan geopend!

Marjolein Boon 02.03.2018 07:49
    Fantastisch nieuws
    Hoera!,Jullie hebben er hard aan gewerkt, vingers gekruist en geduimd.

• IJsvereniging Venhuizen klaar voor nieuwe seizoen

Idso 18.12.2014 11:20
    Hopelijk goed schaatsweer
    Leuk dat jullie weer zo enthousiast bezig zijn. We hopen dat het een mooi schaatsseizoen zal worden.

• Werk aan de ijsbaan

Idso 15.09.2013 15:44
    Nieuw schaats seizoen
    Ik kan niet wachten tot het nieuwe schaats seizoen weer begint. Veel succes met het prepareren van ...